Browse: HemNFL → Steve McNair hustru maj Mechelle Har Hade motiv att döda honom och flickvän

Steve McNair hustru, maj Mechelle Har Hade motiv att döda honom och flickvän

mechellemcnair

Tragedin av Steve McNair död börjar veckla , Eftersom fler detaljer om skottlossningen som dödade han och hans 20-åriga flickvän, Sahel Kazemi, börjar bli upptäckt. På ytan är det mest logiska slutsatsen att Kazemi sköt och dödade McNair, som sköts flera gånger, sedan sköt och dödade sig själv.

Kazemi dog av en enda skott, medan McNair sköts flera gånger. Om så är fallet, anser familj Kazemi det inte, eftersom systerdotter Sahel Kazemi talade ut om sin moster. "Hon var en ung flicka som hade så många drömmar som aldrig blev verklighet", Sepideh Salmani sagt. "Hon skulle aldrig döda någon, någonsin. Eller något, inte ens en liten bugg. Jag vill att folk ska veta det. "

Berättelsen från brorsdottern är att Kazemi hade sagt till henne att McNair var i färd med att skilja sin hustru Mechelle McNair, och att efter skilsmässan var finalen, skulle de två flytta ihop. McNair betalat för en lägenhet för Kazemi och även förde henne en Cadillac Escalade.

"Allt hon försökte göra var att ha kul. Ingenting annat. Jag tror att det finns en tredje person inblandad ", brorsdotter sade i intervjun. McNair efterlämnar sin fyra söner, Junior, Steve, Tyler och Trenton och hans fru. Mer om historien kommer ut som obduktioner på både McNair och Kazemi planeras för idag.

Tror du Mechelle McNair hade Steve McNair dödat?

Related Posts med miniatyrbilder

49

gj

Eller kanske han hade andra tankar om att lämna hustrun och älskarinnan dödade honom och sig själv

6 juli 2009 kl 04:22 am

Nej, jag tror att McNair stoppades med den här flickan av polisen. Flickan var bokad på en DUI. Han insåg att han kunde utsättas för. Vilket skulle skada honom ekonomiskt tack vare sitt rykte att vara skadade. Hans rykte som en pelare i samhället, bra pappa och make ning massor till honom. Och han skulle bryta upp med denna berusad B% tch. Hon var inte höra det. Det tar mycket för en kvinna med två barn från mannen att skjuta honom i huvudet att känna till konsekvenserna är att era söner kommer att förlora där far. Han skulle behöva slå henne ganska dåligt att plocka upp pistolen. Hon var inte där. Polisen har uteslutit hans fru som misstänkt. Hans affär var maskerad omkring resor, hans fru kvar i dammet. Det flickvän är en mutter. Se hur roligt han har nu. En läxa för alla er lömska män.

6 juli 2009 kl 09:28 am

Ha lite respekt punk ass dee CEE. Hur vet du att han och hans hustru egentligen inte skildes? Rapporter har klart och tydligt att deras hus var till salu och de kan ha levt isär. Och oavsett vad han kan ha gjort .... han inte förtjänar att få sköts ned så. Du har ingen mer kunskap om situationen än någon annan så gör stänga munnen. Som om du är några perfekta individ. Mannen är död! Visa lite respekt förlorare.

6 juli 2009 kl 05:37

Din uttalande är en mycket sorglig och bitter uttalande. Du måste söka din själ. Till alla andra måste vi alla vänta och se vad som hände. Tänk om båda familjer. Varken förtjänar denna typ av död.

6 juli 2009 kl 17:48

thinkalil,

Din idiot dude. HELLO ... Om han inte var otrogen mot sin fru skulle han inte ha blivit skjuten.

6 juli 2009 kl 07:07

Wifey inte vet om älskarinna, men älskarinna vet om wifey & barnen. Hmmm, nu är det ursprungliga. Vad hände med gamla goda gammaldags värderingar på gott eller ont? Ger en ny innebörd till "til döden skiljer oss åt"? Ja Wifey värld skakas just nu, men när ilskan scenen slår henne, jag hoppas att hon njuter av livet till fullo @ hans bekostnad och finner någon som kommer att respektera HER & VARA SANT ATT HER!! Hon till och med utbildade sig själv när hon inte behövde arbeta, är vad en syster göra? Kommer det någonsin tillräckligt?

6 juli 2009 kl 07:08

Ok. Uppenbarligen kan du söka på webben och hitta bilder på honom och frun. Jag tror att märkligt att du inte kan hitta så många på henne. Hon var inte omkring honom mycket eftersom hon bodde i Mississippi. Steve var i Nashville. Hans familj och sig själv åt på restaurangen som sin älskarinna fungerade. Det var den fjärde juli. Alla media är på MJ. Hon anlitade en torped. Han kom in och dödade två. Jag tror att polisen som arresterade älskarinna några dagar före kom i kontakt med hustrun. Hustrun gjorde några samtal och fick den affärsverksamhet som tas om hand. Om man tittar på bilden av McNair och hans hustru, han tittar bara på henne som en av dem. Jag tror att han känner sig förälskad i matte. Hustrun visste att det skulle komma. Svartsjuk och arg att hon ritas någon att döda dem båda. Någon tittade på två anländer i hemmet eftersom de hade varit död i flera timmar. Sedan satte de in i lägenheten eftersom det var älskarinnan som sköt honom fyra gånger och drog pistolen på sig själv.

6 juli 2009 kl 08:35
ddd

Braden, jag tror du har rätt på.

6 juli 2009 kl 09:24

En liten sak som kallas bevis inte så viktigt. LETS bara gå vidare och anklaga en kvinna som blev bedragen på och som förlorade sin man en mördare. Nu skulle jag vara fel och AV plats att kalla Braden hjärndöd utan bevis Eller vill jag?

6 juli 2009 kl 23:07

McNair har även köpt henne en 2008 Kia. Hon gick dit för att låta honom veta att hon skulle avslöja honom. Jag känner henne mycket väl. hon ville bryta upp med honom och hon sköt honom efter att han blev arg på henne. efter att hon insåg att hon wat hon sköt sig själv. hon inte var en hora. henne och Steve var kär han separerades från sin fru och skulle gifta sig med henne. det gick dåligt. Steve gjorde allt för henne att köpa sina bilar, lägenheter och semestrar. hatar henne inte för att vara kär.

6 juli 2009 kl 11:32

Deecee slog den på huvudet än ganska grovhuggna den nedersta raden är denna unga dam blev involverad med en man som var fortfarande gift oberoende av omständigheterna i det äktenskapet. Så flickvän var hon inte, nu vad som hände den dagen bara två och deras hemligheter kommer verkligen veta. Varken hon eller han skulle ha förlorat sina liv om de inte varit involverade med varandra oavsett om det är i händerna på ett annat eller den unga damens. Nu sin fru har inte bara ta itu med hans död, har hon att hantera att vara en misstänkt och smärtan av otrohet. Hon har behandlats tre smärtsamma slag! Nu hur hon hanterar detta kommer att vara ett bevis av hennes tro och styrka i en moders kärlek som hon förbereder sig för att skydda sina barn. Det är ingen hemlighet att pengar har okänd makt och orsakade många svåra brott.

7 jul 2009 kl 01:58 am

Min gissning skulle vara att DUI exponerade honom på grund av sin försäkring och sedan den 4: e kom fram var det dags för honom att gå hem till sin familj och spel som de var involverade i hade inga vinnare. Båda förlorade vilket normalt är öde när du spelar. Han tänkte inte barnen alls, om han hade han hade rensat upp detta innan de involverade i någon relation om det var allvarligt. Den unga damen uppträdde på det sätt som de flesta tonåringar beter sig i efter allt hon ännu inte var vuxen så moraliska och lärdom som kan dras från detta för allt går tillbaka till en mycket gammal säger "Åh vad en tilltrasslad webb Vi väver, När vi först träna för att bedra! "

7 jul 2009 kl 02:00 am

Vanligtvis en fru vet om hon bara riktigt riktigt litar på sin man och har sinnesro att även om han är otrogen det lönar sig för henne i slutändan främst för de rika och berömda. De flesta svarta kvinnor inte tar ut hits, gör de det själva med ljus och kameror blinkande antingen hemma eller i domstol Ask Lionel Richie och Al Green de har viss erfarenhet inom detta område.

7 jul 2009 kl 02:08 am

Det är inte större hat än vad hon hade för sig själv att vara med honom och alla andra smutsiga omständigheterna kring detta visar att hon saknar något i sitt liv.

6 juli 2009 kl 10:12
rob

vill inte låta det påverkar men detta älskarinna med en muslim bakrund med
eventuellt terrorister rutter agerar ut platsen för extrema när hon inte kan få vad hon vill
och dödar honom och tar sitt eget liv.

7 jul 2009 kl 02:38

Rob-Jag sekund som begreppet!

7 jul 2009 kl 18:55

Det finns några scenarier som skulle kunna vara i detta fall. Den mest uppenbara är den flickvän sköt honom b / c han inte skulle lämna sin fru. Men jag skulle säga att man inte kan utesluta fru som en misstänkt ännu. Hur kommer det sig att han hade denna lägenhet bara 6 miles från sitt hem med sin fru och barn, där märk väl han tar sin flickvän uppenbart och hustrun inte vet. Han köper en vechicle för hans flickvän, finner hustru aldrig reda på detta andra fordon så mycket som han är känd i samhället. Han kan ses flera gånger Kazemi grannar så mycket att han tros ha bott med henne, och hustrun inte har en aning. TMZ kan ha tagit bilder av honom på resor med sin flickvän och det finns ord som de gick på olika resor tillsammans många gånger, men ändå frun vet aldrig. Jag tror att det är för udda, dont du??

8 juli 2009 kl 02:44

Mina böner går ut till båda familjerna, i synnerhet hans hustru och barn. Jag tror inte att han skulle lämna sin fru och barn. Han hade roligt. Vad man skulle inte ta fördel av en situation som det? Jag hatar det slutade på det sättet, men kanske kvinnor kommer att titta på denna situation och lära sig något av det. Vi gör alla misstag, men en klok person lär sig från andra människor misstag.

8 juli 2009 kl 02:44

Det finns inga dokument att han ansökt om skilsmässa heller hans hustru, men det hem är till salu för $ 3 miljoner. Hustrun måste veta om det. Jag är gift och jag skulle få se tecken på någon form av otrohet som pågår. Du kan inte övertyga mig om att hustrun bara trodde att hennes vackra, kända make som har gått i pension och som uppenbarligen gått en hel del tid (eftersom han var ute med sin 20-åriga flickvän) var bara ut lollygaggin. YEA RÄTT! Varför har vi inte hört någonting från undersökningen som säger att fru hade en alliby om var hon var. Hittills har hon inte vill kommentera? ....

8 juli 2009 kl 10.45

Detta är tragiskt för henne och hennes familj. Jag skulle förkrossad att veta vad som hänt och att min man dog i händerna på infedelity! Hustrun är mycket kapabel att antingen ha gjort det själv eller låta någon göra det åt henne. Det händer varje dag. Titta CNN eller A & E. Det spelar ingen roll att hon har barn, blah blah. Hennes man skulle lämna henne för en 20 år gammal. För att några som är tillräckligt för att döda.
Men du har också teorin om exboyfriend. ?
Du kan inte utesluta någon ut vid denna tidpunkt. Det finns 3 mycket möjliga misstänkta och tre mycket möjliga motiv!

8 juli 2009 kl 02:45

Nej det är inte konstigt. Jag träffade en man för 6 månader. Vi sågs tillsammans offentligt. Han var med mig 4 dagar av 7. Den twist är han levde 15 minuter från min radhus. Han var gift. Jag har inte reda på hans fru unitl 5 månader in i förhållandet. Jag ber att hans hustru inte veta om mig. En man kommer att göra allt som krävs för att få vad han vill. En man vill ha en plats att bo och en plats att spela.

8 juli 2009 kl 03:05

Varför världen är filtat med så många jävla idioter? BOTTEN LINE ung tik VAR en hora ........ Afterall var Steve McNair fortfarande Mechelle fru vad gick ner ....... någon gång vi womens kan göra narr av oss själva, eftersom en människa är kommer inte lämna sin fru för en tik på gatan ......... Har någon vet om de tio budordet ......... du skall inte begå äktenskapsbrott ........ mitt hjärta går ut till dig MECHELLE ........... What ever dessa sjuka människor tänker på DIG .......... jag tror vad polisen säger att ...... hon comitted suicide.HOWEVER, STÄLL SVART kvinnor inte Hits Out ........ Vi Sparka en BITCH ASS och gå vidare .......... FÖR REAL .... BIGSEXY

9 juli, 2009 kl 20:24

Om hon verkligen älskade honom, att förgöra honom skulle inte ens har passerat henne. Kärlek kommer inte att tillåta dig att avsiktligt orsaka skada. Den nyhet som jag läste sa att hon gjorde de utbetalningar på bilar, men oavsett varför hon gjorde det är irrelevant. Hon var fel för att vara med honom. Om han verkligen och verkligen älskade henne, skulle han ha fått sin skilsmässa och sedan började dejta henne. Jag är inte nöjd hon är borta, men jag kan inte tycka synd antingen på grund av att hon satte sig i en osäker situation. Inte get me wrong, var han inte oskyldig heller. Mitt hjärta går ut till hans hustru och barn. Hon har inte en man längre och barnen inte har en far.

9 juli, 2009 kl 20:50

Alla dessa kommentarer är galna. Summan av kardemumman är han otrogen och hans fru var tvungen att ha känt till detta, eftersom han inte bodde hos henne. På något sätt form av form skulle en gift kvinna som tror hennes man är trogen skulle tillåta honom att leva separat om deras hus var till salu. Om allt var väl mellan McNair: s, skulle de har hyra och bor under samma tak. Han hade pengar att punga ut uppenbarligen, så vad var de enskilda bostäder för? Jag tror personligen att han decieved denna unga flicka att tro att han lämnade sin fru och att han skulle gifta sig med henne. Men efter DUI, hade han andra tankar och sa till henne att han skulle tillbaka till sin hustru. Hon bläddrade nog och sköt honom och sedan sig själv. Alternativ 2 - den unga flickan fick reda på att hon inte var det enda han sov med utanför sin hustru och hon bläddrade och sköt och dödade honom och sedan sig själv. Alternativ 3 - hustrun hyrt en torped.

10 Juli, 2009 kl 12:43

Summan av kardemumman vilket rapporteras han och hans fru inte var separerade eller bor i separata bostäder, var lägenheten för verksamheten och han delade den med en annan lagkamrat som bodde där. Sedan när har de ord en mördare blir evangeliet? Rapporteringen av henne som sin flickvän kommer från hennes mun till hennes familj! Täck upp och hon var tvungen att utföra charad för att göra vad hon gjorde legitima, ligger både hans och hennes kom till ett huvud som natt. Ingen i hans krets kände henne tills natten den DUI och mord som är så långt som han uppenbarligen var på väg och hade gått med många andra som också rapporterat. Hans otrogne är känd som något problem den här gången var att han spelade ett spel med någon som inte var riktigt mogen eller stabila. Fråga någon i denna typ av livsstil om vad som händer och du kommer att få ett bättre perspektiv i stället för den lilla smala vy du nu har utifrån dina erfarenheter.

12 juli, 2009 kl 14:39

mycket mer till historien

31 Juli 2009 kl 07:27 am

Jag vet inte vad som hände, men jag vill bara säga RIP

2 JUNI 2010 kl 08:05 am

Jag tror att det var en dålig avslutning av de två par. Och oavsett vad han kan ha gjort, han förtjänar inte att bli sköts ned så.

September 7, 2010 kl 20:45
Amy

Detta är en dålig nyhet. Jag skulle förkrossad att veta vad som hänt och att min man dog i händerna på otrohet. Jag tror personligen att han bedrog denna unga flicka att tro att han lämnade sin fru och att han skulle gifta sig med henne.

September 8, 2010 kl 9:03 am

Hämnd är aldrig en bra sak. Oavsett vad en älskad kunde ha gjort för att skada dig, är hämnd aldrig en lösning.

September 9, 2010 kl 7:50 am
DLF

Steve McNair: s incident är en värsta mardröm. Att engagera sig med någon som ser normalt ut men har några djupa frågor, i likhet med Beyonce film. Jag önskar att folk som inte kan hantera känslomässiga saker som romantiska relationer skulle hålla sig borta från den. Karma skulle vara namnet på spelet!

September 10, 2010 kl 3:21 am

På något sätt form av form skulle en gift kvinna som tror hennes man är trogen skulle tillåta honom att leva separat om deras hus var till salu. Det tar mycket för en kvinna med två barn från mannen att skjuta honom i huvudet veta.

September 14, 2010 kl 11:19

Man hör inte så mycket om detta längre, men du måste tro att det var definitivt någon någon av dem kände till och inte nödvändigtvis fru.

September 20, 2010 kl 20:35

Glöm Steve McNair bli ihågkommen som en tuff NFL quarterback som förde Tennessee Titans inom en gård en Super Bowl övertid. Om lektionen polisen få sin vilja igenom, kommer han inte ens bli ihågkommen som en man. Bara en symbol som vissa sjuka människor tycks ha väntat på - att hålla över sin egen man.

September 22, 2010 kl 8:39 am

Det är ett vanligt fall av kvinnlig svartsjuka som är ganska våldsamma i sig. Saker som dessa har hänt i det förflutna om man tittar på det i tidningarna så att inget enorma kompisar ...

September 22, 2010 kl 11:59 am

Steve gjorde fantastiska saker på fältet. Är dock en mans främsta ansvar till sin familj. Hans brist på respekt för att ansvaret att leda till hans död. Hans egoism är vad tog denna potentiellt fantastiska människan från sina vänner, fläktar, och slutligen hans familj. Människor fokuserar på honom som en fantastisk person.

September 25, 2010 kl 1:44 am

Väl varför i helvete skulle McNair, en gift man och en far för Guds skull engagera sig varandra i första hand? Rätt sak han kunde ha gjort om han var missnöjd med sin familj var att skilsmässa. Dess så enkelt är det, men han var inte man nog att det rätta.

September 26, 2010 kl 00:46 am

Ja, visade han sig många gånger över som en framstående idrottsman - om detta bör det finnas någon debatt. Men kom ihåg att på grund av hans handlingar utanför området finns 4 barn som nu kommer att växa upp utan en far. Vi behöver bli bättre väljer våra förebilder i samhället. Han var en stor idrottsman - inte en bra person!

September 28, 2010 kl 08:58

Den tråkiga delen är att så många andra idrottare eller andra offentliga personer fortfarande begår äktenskapsbrott. Jag trodde att folk skulle ta notis och lära av detta, men varje gång vi hör eller ser på nyheterna, någon annan kommer fram med anklagelser, och de flesta av dem har visat sig vara sant .. vissa människor helt enkelt inte veta förrän det är för sent.

September 30, 2010 kl 08:24
jim

Jag är säker på att han var en god människa och kommer att saknas av många. Jag kommer att be för sin familj, speciellt hans hustru. Vi kan inte döma andra, men när en person (kändis eller på annat sätt) placerar sig i den position han gjorde med denna unga kvinna, kan de inte förvänta andra att fortsätta att se upp till dem. McNair skulle ha varit en förebild för unga pojkar, utan han har svikit dem och alla hans fans.

1 oktober, 2010 kl 5:21 am

Jag tror att vi alla får rätt att döma och min förhoppning är att Steve kommer att bli ihågkommen och även förlåten, men ihågkommen för vad han gjorde och vad han menat att det här livet. Min förhoppning är att vi kan komma förbi omständigheterna och låta dem gå och bo och fokusera på den typ av spelare och person som han var.

4 okt 2010 kl 11:35 am

Jag tror personligen att han bedrog denna unga flicka att tro att han lämnade sin fru och att han skulle gifta sig med henne. Hustrun är mycket kapabel att antingen ha gjort det själv eller låta någon göra det åt henne. Han skulle behöva slå henne ganska dåligt att plocka upp pistolen.

5 oktober, 2010 kl 12:06
pat

Jag förväntar mig McNair berättelse blir delvis ett objekt lektion, och en varnande berättelse. Kanske den största effekten kommer att märkas i pro idrottsman samhället, eftersom varje individ väger resultaten av de val de har gjort i deras personliga liv, och huruvida eller inte otillbörliga risker har vidtagits. Om Steve McNair, som sågs som en av de verkliga goda killarna i NFL, kan uppfylla denna typ av ändamål kan det hända precis vem som helst.

6 oktober 2010 kl 12:05

Personligen är jag så mot äktenskapsbrott och McNair kunde betala det yttersta priset för det. Det är sant gör vi alla misstag, men den typ av misstag du gör som en sport kändis behandlas på en helt annan nivå. Du är verkligen besöks av hela världen så det är upp till dig hur du lever ditt privatliv. Ytterst i livet du kommer att skörda vad man sår!

13 okt 2010 kl 04:46 am

20-åriga flickor dödar inte och begå självmord ... Namn annat fall så här. Medelålders kvinnor om att förlora sockret tåget är otroligt NASTY och hämndlysten ........ be en skilsmässa advokat hur menar de kan få.

November 17, 2010 kl 09:04
jim

Jag tror att vi alla får rätt att döma och min förhoppning är att Steve kommer att bli ihågkommen och även förlåten, men ihågkommen för vad han gjorde och vad han menade. Min förhoppning är att vi kan komma förbi omständigheterna och låta dem gå och bo och fokusera på den typ av spelare och person som han var.

November 30, 2010 kl 2:43 am
JBB

Vi vet inte så varför göra gissningar?

5 februari 2011 kl 17:54

Steve McNair: s incident är en värsta mardröm. Rapporter har klart och tydligt att deras hus var till salu och de kan ha levt isär. Och oavsett vad han kan ha gjort att han inte förtjänar att få sköts ned så.

4 maj 2011 kl 11:41 am

Det är en skam att så många människor wanna skylla på hustrun, när hustrun var inte ett fusk eller kryper omkring med en gift man. McNair är död eftersom han var ute gjorde smuts, fick den i hans ögon! Och nu har han sovit i sex meter av det. Hans gf obduktion rapport kom tillbaka med krut rester på handen. Du måste dra i avtryckaren för att få det sir. Sluta göra ursäkter.

7 juli 2011 kl 03:43 am
© 2009 NEWSPRESS. DRIVS AV WordPress OCH WPCRUNCHY .
Design by Acai Berry . I samarbete med Online Gambling , Credit Repair och spielautomat
Santas sexbutik | Var ska jag köpa SharePoint Min Side ? Styr AS - företaget.